天下の美少女わ俺さまの物だ!

2011年6月3日 星期五

(原創)(iphone)(mh)(攻略)MONSTER HUNTER Dynamic Hunting 攻略+S之方法

注意:21/6漢化釋出(本人不會用)http://mylifestation-wilc.blogspot.com/2011/06/iphoneipamonster-hunter-dynamic-hunting.html    ( click hotfile)
◆人物操作簡單
玩家以獵人角色用手指按著畫面上下左右來進行 “移動”,輕點畫面“攻擊”, 拖曳畫面施展出“強攻擊”。
誰都能輕鬆的使用兩隻手指來進行迴避魔物的攻擊。
化解魔物攻擊的危機,成功地捕獲牠們。
千萬別錯失了攻擊的大好良機唷!

◆一對一單打獨鬥!
玩家成為「獵人」,以一對一方式挑戰魔物。
在限制時間之內奪取對方的全部體力,擊倒魔物。
當「DANGER!」出現時請注意對方的突如其來的攻擊。當連續迴避之後會出現「CHANCE!」利用此時趁機大反擊!

◆收集素材製作更強而有力的武器n殺一隻怪10次就有一個新稱號
8.全任A RANK
9.全任S RANK
10.用大劍殺一隻怪
11.用片手劍殺一隻怪
12.用双劍殺一隻怪

有好多人都問我QUEST BONUS 點攞高分D, 其實5難, 你只要係隻怪出招之前對佢做成一定傷(例如佢每行血既交替, 佢都會停幾秒...)即係打到佢差5多冇左一行血, 就停一停等佢差5多出招(即黃閃光, 紅閃更會多D分)再打佢, 即出現"chance" time ,  dodged, countered, good, great等 字眼。
而籃色招亦只要係佢出招時(黃閃光, 紅閃)時滾開便能有一次.
注意在打圓全部任務後先不要刪除因為佢重會有更新,我睇過隻遊戲入面既內存,佢至少有二十五隻怪,即是有十三隻寫好檔而未出,所以比些耐性等更新吧!(打得累了, 遲下再打埋其他)
By Wil.C from hkcc wcchui1997

16 則留言:

  1. 好多隻d parts 研究左好耐都打唔足S...
    電龍,岩龍,雪獅打左6x 次用最cheap 把刀斬足全身都係試到幾個...
    我發現唔能夠用mh2g 打parts 既位置黎用係呢到= ="

    回覆刪除
  2. 先感謝回覆
    破PARTS最好都係合一舊鎌X裝, 因為E套裝5會彈刀, 想點斬都OK(方便多了)
    大既所有彈刀既地方都可以破, 建議你用黑狼鳥裝, 因為可以升速, 可以用CHEAP刀睇下有咩位彈刀, 再用雙刀(中上攻擊刀)破PARTS。

    回覆刪除
  3. 可以幫我看看鐮蟹裝需要什麼材料嗎???
    打了很久都未出現啊><

    回覆刪除
  4. 我玩英文版...
    鐮蟹裝我+左1...所以睇唔到數量..所象中左數都3/4
    ceanataur Pincer
    Ceanatur
    Machalite Ore

    另外...我發現大刀部破壞既泛圍大好多...片手/雙刀有d 位會斬唔到...

    但我都仲係欠雪獅同紅電龍既部位搵唔到...
    雪獅我斬到頭同尾各爆1次...
    紅電龍只係斬到頭爆2次...

    卡左好耐=3=d 材料好多都99了=3=

    回覆刪除
  5. 第二個道具就咁叫Ceanatur??
    唔知打咩先出...

    可以的話可以去OPTIONS果到轉日本語...
    睇漢字易明D ^^"

    回覆刪除
  6. re, albert_chung87
    thx, 大刀 is also ok
    P.S.大刀建議用黑狼鳥裝

    回覆刪除
  7. 紅電龍:破頭*2
    破翼*1
    破尾(不是斷)*1

    回覆刪除
  8. 雪師子還是係part 果部份拎B...T^T"
    牙同尾都已知可以破壞..

    d 手手腳腳肚都斬到血肉橫非...都破壞唔到../ ~ \
    哈...斬了3日獅子...已經爆seed 咁完全估到佢想點~

    回覆刪除